Palvelumme

Lehtitilaukset (painetut / e-lehti)

Asiakaspalvelumme tai sähköinen tilausjärjestelmämme auttavat kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa ja kysymyksissä.  

Tilaukset: Teemme asiakkaan toiveiden mukaan niin uudet tilaukset kuin näiden uudistukset.

Laskutus: Laskutuksen toteutamme asiakkaan toiveiden mukaisesti. Tämä voi olla sähköinen PDF lasku, perinteinen paperilasku postitse tai esim EDI lasku järjestelmän kautta.

Reklamaatiot: Reklamoinnin tarve voi johtua useasta eri syystä. Digitaalisen tuotteen käytössä / tunnuksissa voi olla ongelmia, painettu lehti voi olla myöhässä / rikkoutunut, jakelussa on katkos tai saatavuudessa on muita ongelmia. Markkinoiden tehokkain tilausjärjestelmämme hoitaa tämän tiedon heti eteenpäin kustantajalle ja kuntoon sekä saatte myös kokoajan tietoa asian etenemisestä.

Raportointi: Systeemimme tarjoaa jo valmiiksi monimuotoisia valmiita raportteja tilaamisesta, kustannuspaikoista aina vuosibudjettiin asti. Prenax Online järjestelmässä on myös mahdollista tehdä omia räätälöityjä raportteja. Tekninen tukemme on aina apunanne mikäli teillä on tarve rakentaa laajempia raporttikokonaisuuksia.

Manage and access anywhere

Manage and access anywhere

Ammattilaisemme luovat menestyksen